ALL THESE THINGS I HATE!!!

först och främst vill jag säga grattis. GRATTIS till världens bästa daniel!

sen för det andra så är jag så bajsirriterad som man kan bli på ingenting. hatar när jag blir det. det börjar med någon liten patetisk grej, sen växer det och det blir mer saker som jag stör mig på och sen är allt fittäckeldåligt. gaaaaaah. sen som att inte det räckte har jag inte fått någon mat heller. cpcpcpcpcpcpcpcpcp
inte går hosthelvetet bort heller. har hostat konstant i 1 vecka och 1 dag nu.
så snälla, kan ingen komma och rädda min dag med ben&jerry's och lite närhet?!
iallafall vara lite snäll..

aja. hejdå

Kommentarer
Postat av: johanna

du kan få ben & jerrys av mig imorgon när jag har jobbat men närheten får du fixa själv!
det är farligt att jobba på ica, varje jobbdag får minst en kompis följa med hem.....

2008-01-10 @ 22:09:05
URL: http://cerox.blogg.se
Postat av: psst

schluuta vara så neggo bruden

2008-01-11 @ 11:25:21
Postat av: emelie

ja ge mig! :D

2008-01-11 @ 12:30:42
URL: http://fuckyoou.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0