3:dje januari

hej kära dagbok.

imorse när jag vaknade så var min panna stekhet och mina lungor upphostade. underbart, jag med min vanliga tur har fått influensan! så min dag har spenderats på soffan, framför tvn. efter några tycka-synd-om-mig-själv-timmar så fick jag ett glädjande samtal från louize. hon berättade att hon och soffan hade hittat en stuga i lofsdalen (right?!) v.5. så den är nu bokad.
yeeeeeeeeeeeiiiiii

btw, jag har inte rökt sen klockan 3 på nyårsnatten.. fast det innebär dock ett otroligt sug efter godis. men det är smällar jag får ta om jag ska vara duktig.
har inte så mycket mer att säga förutom grattis till brollan som klarade uppkörningen! PÖSSS

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Emelie.. Heeej! =D
Gottnyttår!

2008-01-04 @ 18:24:19
URL: http://iblandjanne.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0