you're my sweetest downfall

god kväll sverige.
idag hade vi idrottdag i skolan. men eftersom att jag inte har varit på idrottslektionen så har jag inte kunnat välja nått att göra, så alltså betydde det att denna dag var jag - LEDIG. vaknade runt 10 pigg som en eum nånting och "skuttade" upp ur sängen och in i duschen. stog där i typ 20 minuter och sjöng några väldigt vackra trudelutter så att mamma skulle vakna och göra frulle till mig. det gjorde hon också, söta lilla mamma!
satte upp håret i en liten fjollig knut och knatade ner till tåget för att åka in till stora staden. köpte en jacka och ett blått nagellack. det är inte ofta jag tycker om färgen blå, men denna färg var pretty cool så den åkte med på kortet.
sen efter det har det varit en rätt ohändelserik dag. var hos felicia en stund innan maten och hos loppan en stund efter. men åkte hem tidigt till min mamma som var ensam eftersom att pappa är på svenska rallyt. jag förstår mig inte riktigt på tjusningen med rally.. men smaken är som baken, delad. och tur är väl det!

eftersom att det har varit en så himla seg kväll så är jag väldigt trött just nu, så jag ska gå och sussa och vara pigg igen imorgon.
puss och godnatt / e

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0