you're just a line in a song

min dag började med att min syster kom in och väckte mig vid halv 10 och tyckte att jag skulle gå upp, hell no sa jag och försökte somna om. så tillslut slet hon undan täcket, drog upp persiennerna och satte på bandit på höööööög volym. då var det bara att kliva upp..
så underbart fick jag starta min morgon! tack älskade syster.
sen efter ett tags slappande så åkte jag med mamma till ICA maxi och handlade lite.

och har nyss spenderat några få timmar med mina två vapendragare sofie och felicia.
vi kikade på outsiders och cityakuten och masserade/kliade/pilla i håret på varandra, vi körde helt enkelt en 3:a. haha
så såg min första lovdag ut. 
peace broh's / e

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0