vårdag i februari

gud vilken härlig dag det har varit idag. klarblå himmel och sol, I love it! blev så himla glad när jag gick ut och möttes av detta vackra väder. åååh säger jag bara! då får man verkligen vårkänslor.
va i skolan idag första gången på hela veckan. hade typ 2 lektioner så det var lugnt ändå.
gick till centrum en snabbis efter, där jag träffade jessica och johanna av en slump. det var väldigt länge sedan jag träffade min kära vän panna, så det var ett kärt återseende! kanske skulle ses efter hennes tid hos dandy.. snubben som får all hennes tid.. den jäveln!
det har även bestämts att vi ska va hos GB på fredag, med mat, massa tjejer och alkohol.

så har vi även kommit till årets mest överskattade och reklamerade dag. alla hjärtans dag.
för mig blir det absolut inget sånt trams, bara massa godis och film. kärlek är skit.. killar med

pusshej / e

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0