tråktorsdag

det blidde brunt, håret asså. eller det är väl rättare sagt röd-brunt-svart typ ... inte riktigt den färgen jag ville ha men vafan, måste ju testa allt här i livet. sen är det eum väldigt kort och uppklippt. min pappa kände knappt inte ens igen mig när han kom in genom dörren. haha. är det då det kallas för förändring eller?
sen efter det var det dags att klä på mig för fussballträning. men när jag då kollade ut genom fönsterrutan och såg att det var äckelväder ute, så bangade jag totalt, slängde mig i soffan och langade iväg ett sms till carina och sa att jag hade prov imorgon och var tvungen att plugga. sorry for the bad lie men jag kände verkligen inte för att springa efter en boll i blött konstgräs. nej då låg jag hellre och kollade på ett gammalt grey's avsnitt och åt ben&jerry's! 

idag då.
gick upp en halvtimme tidigare idag för att fixa till håret för första uppvisningen i skolan. men det var det inte värt kan jag säga, för det såg ändå förjävligt ut sen efter 1 timme typ. efter det var det bara att kila ner till bussen och åka iväg till en då omedveten onödig skoldag. sen när vi väl var framme innanför medias glasdörrar så märkte vi att seg-janne var sjuk eller ledig idag, så vi kunde ha börjat vid 12 istället om vi hade vetat om det. fuck lärare!
iaf, efter några timmars degande i hemvisten så var det dags för sunes lektioner. då fick vi reda på att vi skulle kolla på film i 2 timmar. den handlade om nordens kultur eller nått sånt kul. den handlade mest bara om typ islänningar som dödade varandra och så.
vid klockan 2 så kom mamma och hämtade mig för att sen åka till farsta och köpa skor. det blev ett par svart-silvriga nikeskor. och en ny blå sjal.
när vi kom hem så var det bara att åka ner till tungelsta för att hämta tulpaner och träna. så nu är jag helt jäkla slut. godnatt!

vill också bara påpeka att jag känner att jag är en riktigt jävla bitterfitta idag. fuck off, död åt alla förutom jag själv


Kommentarer
Postat av: Malinherself

Jag tycker du blev riktigt söt i din nya frilla :)

2008-02-08 @ 09:09:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0