tidsfördriv

vilken tid gick du upp idag? 09.22 för att vara exakt
vad var det första du sa i morse? "mmmhhhmmmmm?!" till min syster
vad åt du till frukost? rostade mackor
vem kramade du senast? Felicia
vem pussade du senast? Felicia
vem hånglade du med senast? hahahaha, mr goodkisser!
vad ska du göra efter studenten? ta semester
säger du "kex" eller "chex" om kex? kex?
vad tycker du om grynet? hon var ju lite av en idol i mina yngre dagar
vad längtar du till/efter? nysopade gator och sommar!
vilket år var du på din första konsert? öööh markoolio för många år sen
ska du på festival i sommar? om jag har pengar så blir det peace and love och URF
favoritfärg? hmm, mest svart typ
hur ofta använder du parfym? every day
hur ofta tvättar du håret? typ varje dag
vad gör du på fritiden? eum, mycket
vilken färg har du på håret?  brun,svart,röd !?
kan du spela fotboll? ja, har spelat i 9 år
åka bräda? dum fråga?
har du en snygg jacka? duger väl
är du blyg? med nytt folk, ja
tycker du om någon? inte för tillfället
tycker den personen om dig? ööööh
gillar du apelsiner? ja
berätta något ingen vet om dig? jag pratar i sömnen
vad tycker du om the sounds?  dom är sköna
vart bor du? västerhaninge
varför fyller du i detta? jag väntar på bättre tider, så då blir det ett bra tidsfördriv
hur mår du? det knallar och går
räkna upp vad du har på dig? underkläder, stor t-shirt, mjukisar och duntofflor
vad drack du senast? juice
hur ofta äter du godis? ofta
hur många sms skickar du om dagen? eeeh haha, ganska mycket faktiskt
vad heter dina syskon? Kim och Malin
vad heter din farmor och farfar? Gunilla och Ingvar
har du husdjur?  ohja, groda och firre
vad har du för mobil? en sony ericsson
hur gammal är du? 17 om 39 dagar
vilken linje går du? media bre
vad har du dåligt samvete för? Inget alls
har du svimmat någon gång? nej det har jag cike
hur känner du dig just nu? speedad men ändå trött
vad gör du just nu? ja, jag sitter ju inte vid datorn iallafall. shitbrain

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0