nykter fredag

är nyss hemkommen från en viss snyggmicke.
eftersom att jag laddar inför morgondagen och världens trognaste man, mr vodka.. så det blev en nykter kväll för mig idag. men det är faktiskt lite kul att se andra människor fulla när man själv inte är det. priset för fullast var nog loppan som vanligt, hon sov med ett vinglas upptryckt i ansiktet innan jag fick ner henne till dom andra.

förmodligen så kommer jag inte blogga nått imorgon under dagen, så jag visar er lite av planerna nu.
vi ska ta 13.07 tåget in till stan för att köpa present, sen åka till rosersberg för att sen ta någon jävla buss till skånela(?!?!?!?!?!?!?!) eller vad stället hette. så där kommer jag spendera hela min dag/kväll/natt.
och eftersom att vi är utan sovplats, så får man väl ragga upp någon randomsnubbe och aah... be om en sängplats helt enkelt. haha
hoppas på en grym jävla fest. vilket jag tror det kommer bli.

nu ska jag sussa, godnatt!
/ e

Kommentarer
Postat av: Jess

jag tror att du åkte hem nöjd?;D

2008-02-24 @ 15:10:53
URL: http://jerkovich.blogg.se
Postat av: emelie the greatest

as fuck asså! :D

2008-02-24 @ 19:04:49
URL: http://fuckyoou.blogg.se
Postat av: tina

moahaha, min snyggmicke :O

2008-03-03 @ 13:25:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0