"monster rekord"

sådär , nu är turen på skansen gjord.


och jag var mer exalterad än va tuva (3 år) var.. så nej, man blir aldrig förstor för att kolla på djuren.
vi åkte in runt halv 12 och kom hem typ nyss. det var liiiite jobbigt att ha med två småbarn, men fan.. vi klarar allt!
medans jag och soffan sprang runt med barnvagnar så lekte malin paparzzi haha! men det blev nog en hel del fina bilder gullet ;) ballast av alla djur var nog grisen, för den var så lik malin..

nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka iväg till halv 7 så jag får en behövlig kebab från oden.
sen får vi se vad kvällen bjuder på. tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Elvis

Du, den grisen var grymt porrig så lätt att den är lik mig ;)

2008-02-29 @ 22:03:53
Postat av: emelieeeee

jaa, den slickade ju i sitt piss så den grymt lik dig ;D haha

2008-03-01 @ 12:21:04
Postat av: malin

hahahah fyfan ;D

2008-03-01 @ 12:49:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0