låt oss bli dom som försvann

damn vad slut man blir efter några timmar både på IKEA och i stan.
köpte gardinhållare, en korg och kuddfodral. ville helst köpa allt.. men mina cash räckte inte så långt.
sen släppte syster av mig och soffan på söder.
sofie hittade en svart kjol (som jag hittade, men hon fick köpa den om jag fick låna haha)
och en blå t-shirt på gina. själv hittade jag massa till på fredag när jag ska in med
mamma och shoppa.
så blir det skansen på torsdag också. enligt malin så kostar det 30 kronor om man är 15,
så vi får väl försöka se lite yngre ut! snåla? nej inte alls..

har sett att det är många som syr om och syr sina egna plagg, så jag tänkte också testa mina
sykunskaper. fick dock nästan ig i slöjd, men nu väljer jag ju själv så då kanske det går bättre.
en bra TV-kväll väntar, ha det bra / e

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0