i've found the cure for a broken heart

hola amigos!

kan säga att det var riktigt oskönt att ta sig upp ur sängen imorse, det var så himla mysigt och varmt att ligga under täcket och bland dunkuddarna. men pallrade mig till sist upp och in i duschen. gick och la mig i sängen igen efter och somna så jag nästan försov mig.
skoldagen har varit mest allmänt seg och tråkig. åt lunch i centrum med loppan, issa, malin, gb, soffan och frida. det var väl typ det ända roliga som hände. skippade texten med eva-lena bard och åkte till länna med mamma istället. köpte ljus och lite annat till rummet. har även satt upp en ny tavla och min hylla, så det ser lite nyare ut.
så det är väl så min dag har sett ut.

juste, vi har planerat soffans överraskningskväll på fredag också. men det kan jag icke berätta här, för man vet aldrig vem som läser bloggen haha. men en sak vet hon redan för jag råkade försäga mig.. typiskt eller?

peace / e

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0