helgen som var

fredag;
var som sagt hos GB på tjejmiddag som senare vart lite mer.  mötte malin och jessica vid bussen och senare kom micke och gänget, blondie och hans blondiegäng. haha
jag tror nog att det vart lite för mycket dricka för en del asså . t.ex. en viss (GB) brud som ramlade ner för trappan och fick ett stort jävla blåmärke på asset. stackare
ett stort grattis till malin som inte däckade i en buske denna gång!

lördag;
vakna vid 12 och hade sjukt ont i huvudet och väldigt sugen på donken. men eftersom att ingen ville följa med mig så fick jag nöja mig med en kebabtallrik från oden som pappa kom hem med. sen efter det så följde jag med loppan och kolla på gustis hockeymatch på torvalla. 5-5 vart slutresultatet.
åkte hem och åt lite till och åkte ner till gb för en återställare, men det gick inte ner pga bakfyllan så det blev en chillkväll med film istället.

idag;..
..fyller världens bästa tuva år.
så vi var där och grattade henne. tror nog inte att jag har sett en unge få så många barbiedockor som hon fick!
tror hon fick 7 eller 8 stycken och massa kläder till varje. av mig fick hon en rosa briobil och en rosa klänning med körsbär på. coolt va?
och nu sitter jag här och längtar till nästa helg som på alla söndagskvällar. lika tråkigt som vanligt också.

aja, solong suckers / e

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0