hej osköna bakis söndag

igår på dagen åkte jag med mamma till coop forum och handlade. efter det vid 5 tiden så kom sofia på middag.
när jag precis hade ätit klart så ringer GB och frågar om jag vill knäcka några bärs(som hon säger)med henne. och jag hade inte någon stor lust att ha en hemmakväll igen så var jag självklart på. åkte ner till henne med halv 7 bussen och började konsumera alkohol. vid 11 så åkte vi till kolartorp på någon b-fest, men eftersom att vi hade fått i oss lite för mycket vingelvatten så spelade det ingen roll vad vi gjorde. vid 2 någongång så började vi röra oss mot nattbussen.

ölen som var så himla bra igår, ångrar jag totalt idag. men tack för en skön kväll gb!
ha en fortsatt trevlig söndag / e

Kommentarer
Postat av: Tina

så jag missade alltså inget?
ser fram emot att se dig på träningen aldeles bakisgosig ;P

2008-02-10 @ 16:40:05
Postat av: emelie

jo du missade mig och gb ;P du blev fet istället mohahaha!

2008-02-10 @ 19:27:27
URL: http://fuckyoou.blogg.se
Postat av: tina

haha, fast de tränade jag ju bort igår. vissa andra va ju inte på träningen ;p

2008-02-11 @ 11:57:23
Postat av: emelie

jaja , u wish ;)
tsss, jag orkade inte !

2008-02-11 @ 12:39:51
URL: http://fuckyoou.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0