finally!

har haft min första riktiga fotolektion. och vi hade som uppift att få plåta ett självporträtt fast vi skulle inte vara med i bilden. så man ska fota nått som speglar en själv. finurligt va? då gällde det att verkligen tänka utanför boxen!
kändes riktigt skönt att äntligen få träda in i fotovärlden och officiellt bli en mediahoe. right malin?!
och eftersom att lektionen gick över tiden (vilket inte gjorde så mycket direkt) så kom jag hem vid kvart i 5 snåret. vilket betyder samtidigt som pappa.

efter det var det bara att sätta igång med fetaostsalladen som jag hade lovat felicia att bjuda på. vi hade bestämt att hon skulle komma runt 5, men som vanligt med henne och tid så kom hon istället vid kvart över 6. då hade min mage redan sprängts av hunger 5011 gånger.
menmen, det är saker man får stå ut med helt enkelt. hon är ju trots allt min bästa vän.
det var skönt att få träffa henne och prata ut om saker ingen annan lyssnar på, för egentligen är hon den ända som verkligen orkar med mitt prat. massa cred till dig baby!
och eftersom att det är fettodagen idag så bjöd jag henne på lite ben&jerry's för att hon är så söt. hihi

juste, ska klippa mig och färga håret imorgon. har inte bestämt mig om jag ska färga det brunt eller blondt. så det blir en överraskning! är så himla trött på mitt slitna, tvåfärgade och missfärgade hår. men imorgon är den tiden over!
ska snart gå och sussa. få drömma mig bort lite. natti natti!

PEACE, LOVE AND UNDERSTANDING FOLKS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mediahoes 4 life! :')

2008-02-07 @ 19:44:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0