but does the hero get the girl in the end ?

gårdagens kväll spenderades i familjen Lindh's soffa framför kustbevakarna&SSRS och snygg nisse.
det är så jäkla soft att jag och malin har blivit vänner igen efter sisådär.. 6 år. så nu är vi back on track igen!

somsagt så var ju jag och mamma i stan idag. skulle bara köpa ett par jeans men det blev lite mer. somvanligt haha. vart 2 t-shirtar från monki, ett par baggy jeans från levi's, en sjal och en present till soffan som fyller 18 på måndag. grattis i förskott min vän!
nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. sen ska jag nog ner till david och in i dimman.

men ha en bra fredagskväll folks/ e

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är så jävla glad över att jag har dig! :)

2008-02-29 @ 22:02:28
Postat av: slemelie

jag är bajsglad över att jag har dig med gullet! :)

2008-03-01 @ 12:22:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0