a strange feeeeelin'

känns lite eller jätte konstigt att inte ha massa människor runt omkring sig 24/7. från att ha bott med 9 pers till 2 päron.. är lite väl omtumlande för min hjärna, här kan man snacka om hjärngympa. fast den där supa-folk-under-bordet-leken var dock lite värre för hjärnan. kan ju tala om för sveriges befolkning att.. jag sög på den leken!
dessutom saknar jag att äta frulle bland ölburkar och spritflarror på mornarna. och duscha snabbt så att alla andra också fick varmvatten.. eller att kolla på star gate på 6an varenda jävla dag. det är mycket som är saknat därifrån.
fast nånting jag inte saknar så mycket är kanye west- homecoming och ericlåten. dom är totalt sönderpumpade.

en annan sak jag saknar är felicia, i really do!

puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0