30.12.08

min bror är bäst.





tjena heeeeeeeeeeej!
ja men nu är det typ en vecka sen jag publicerade ett inlägg så det är väl dags igen va..
julen var mysig och lugn med familjen, fick några bra och välbehövda presenter. men tuva knäckte nog mig med sina typ 40 julklappar iår igen.. känns som min tid med många klappar är över. men glad är jag iallafall.
sen resten av veckan har jag typ chillat galet och gått på bio 2 gånger. twilight första och australia andra. den förstnämnda var dock bättre eller ganska mycket bättre.. men andra gången hade jag lite mysigare sällskap med my beloved friend felicia och det blev även en övernattning hos henne med ett knä i ryggen och en arm över mig. men jag ska väl inte klaga, det är ju bättre än inget alls. haha
har varit på mellandagsrean i handen, farsta och staden. men hittade inte så mycket. eller jo, ett linne till nyår. wiiie

just nu sitter jag och pumpar det eskalerar på iTunes och befinner mig i nostalgivärlden.
när det var en viss period som var rätt skön. the rest is a secret.
det är rätt konstigt hur vissa personer eller händelser har speciella låtar. skumt

ja och imorgon är det ju nyår också.
kvällen startar hos empa med middag och mr alkohol. sen får vi se vart våra vinglande steg styr oss. iallafall inte ut ur dimman, det är en sak som är säkert!
aja, ha en bra dag och kväll! puss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0