23.12.08

jävlahelvetesjulstress!

jag har spenderat dom senaste 6 timmarna för att köpa dom sista julklapparna med malin.
när vi kom in till stan så va det inte så mycket folk så jag tänkte att jaa men det här går väl bra utan att behöva bli sur på allt och alla. men sen när jag väl står i h&m kön med famnen full av välbehövda stuffs så kommer jag på vart min plånbok är.. den är hemma, i den andra väskan. så där började min dag spricka.
inte nog med det så va jag döhungrig och utan pengar.. men mallan var snäll och bjöd mig på taco bar med sina kuponger. tack babe! och inga cigg hade jag heller så då vart det ju inte bättre.

efter några timmars letande efter en tischa till malins pojkvän så drog vi iaf till handen för att leta vidare och för att jag skulle kunna köpa min julklappar och lite till mig själv. men såklart så hittade jag ju inte ett jävla skit förutom till mamma. så min dag har varit kaos hittills...................

tur att jag har laddat ner lars winnerbäcks dokumentär som räddar iaf denna kväll!
morgondagen blir förhoppningsvis bättre.
skriver kanske senare, puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0