22.12.08

jag släpper din hand
för ett helt vanligt återfall,
för att få något förstört





shulelu.
lördag; efter stunden hos GB så åkte jag till tingshuset och festen för att börja föra.
folket började ramla in vid typ 8 halv 9 tiden, och sen va hela huset fullt.
det slutade rätt tidigt men det var superkul så länge det varade !
tack för en skön kväll mika!
efter vh så styrde jag, linnéa och några fler våra steg till lillgården.
någon röjde på sitt egna vis och någon däckade. och andra somnade inte förrän sent.
vid typ 8 tjatade linnéa på att dra hem så
det blev en walk of shame hem från en sliten match på bortaplan.

och som sagt så va det inte roligt alls att jobba igår, tror nog inte att jag har varit så
bakis som jag va igår på länge. huvudet sprängdes sönder och jag var sliten as hell.
efter jobbet så blev det bara en chillkväll som jag förtjänade.

och idag från typ halv 11 imorse så har tuva och melvin varit här
så det blev ingen sovmorgon för mig.
om ett tag så blir det en kväll hos GB med monopol typ..

menmen, see ya. puss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0