20.12.08

tack för nattens alla lögner
tack för rodnaden om morgonen
och drömmarna på dagen



tjaaaaaaaaaaaa
jag vet, bloggen har varit död ett tag men nu jävlar är jag fit for fight igen!
det har inte hänt så mycket i mitt liv på senaste tiden, så ni har inte missat nått.

gårdagen började med att åka till skolan för "mingel" i en timme och sen
vid 12 så gick satte vi oss i aulan för att kolla på juluppvisningen.
när den var slut så mötte jag mamma ute på parkeringen för att åka till skärholmen
för att shoppa lite. eftersom att mamma har ett jäkligt dåligt lokalsinne och jag vet inte
hur man åker i tunnlar så blev det väl lite fel ibland men tillslut så kom vi iaf fram.
där köpte jag en kjol på monki och två linnen från hm. och såklart en present till mika ;D hihi
när vi precis hade kommit hem och slagit in presenten så plingade det på dörren,
där stog och mika, så det va ju tur att jag gjorde det direkt!
och sen åkte vi hem till henne och jag fick min lugg klippt, så nu ser jag ut som någon annan. haha

och idag har jag varit hos min syster och på coopen med mamma.
nu ska jag börja göra mig iordning för partyt tonight! taggad som tusan
men innan jag anländer till lokalen så ska jag förbi min käre vän GB en snabbis.

och imorgon är det jobb som vanligt, känns som att det kommer bli
väldigt tungt imorgon.......... menmen, den dagen den sorgen.

ha det najs, puss!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0