08.12.08

fredagen blev precis som förväntat. väldigt lyckat hos sofie GB sandberg!

vi började med att åka hem till födelsedagsbarnet klockan 7 på morgonen och sjunga för henne. hon fick tårta istället för frulle. när vi sen berättade att hon skulle med oss och inte på praktiken så började frågorna komma.
när vi hade kommit till stan så fick hon ha ögonbindel och ipod på sig så att hon inte såg eller hörde något. efter en stund med tunnelbanan så var vi iaf framme i hökarängen där överaskningen väntade.
när vi väl var framme så tog vi av ögonbindeln och hon fick se att hon var utanför house of pain. tårarna sprutade hon och hon såg ut som en bortkommen höna elelr nått sånt. haha
efter cirka 2 timmar var tatueringen färdig. åkte då hem och duschade och fixade mig, sen en snabbis till loppan och sen to the party.
och det var naaaaaaaaaajjjzzzzzzzzz!
hatar min såkallade "spärr" i huvudet som gör att jag inte kan bli full. för hur mycket jag än dricker så är det ytterst sällan jag blir påverkad... it sucks! menmen, nästa gång så får jag väl fan svepa en sjuttis eller nått...

see ya, puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0