du är oförstörd för mig

"det finns ingen olycklig kärlek, det finns bara idioter som gör en olycklig" - emil jensen

ja, så var jag ännu en gång på zinken för att kolla på kungen.
regnat öste ner ett tag så jag var nästan helt genomblöt. sen när jag äntligen kom fram till "t-shirtar,kepsar, plektrum och sånt" ståndet för att köpa en ful orange regnponcho så slutade det såklart....... 60 jävla spänn förgäves.
iaf, markus krunegård var bättre än jag trodde och miss li var speedad och sjukt bra. dom andra "förbanden" var inte direkt någon hit.
sen vid 9 snåret så kom han ut, kungen med ett stort K, och lyste upp lördagens gråa himmel med sin härliga röst. och jag fällde en gjädjetår måste jag erkänna.
1 timme och 50 minuter var jag som i extas, varenda ton och alla ord i texterna var helt aah, jag finner inga ord. han är good as hell iallafall.
synd bara att han inte avslutade med kom änglar, som vanligt. men jag ska verkligen inte klaga.

så idag sitter jag här i min nyinköpta LW tröja och halsont. men är fortfarande på topp av gårdagen.
ska åka till GB nu, see ya!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0