13.08.08

tudelu.

sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har blivit en arbetskvinna nu som har mycket att tänka på. (och ja, jag har hamnat där alla andra hamnar när dom inte hittar något annat jobb.. )
men kan ju resumera det jag inte har skrivit om den senaste tiden. i fredags så hängde jag hos soffan hela fördmiddagen, sen åkte jag hem och fixade mig. gled sen ner till twinsen på förkrök. efter det hem till eric för att fortsätta med några andra, vid 3 tiden så åker vi hem till lyemark för "efterfest"  och slutar sen hemma hos GB för käk. slocknar vid 7 tiden. på lördagen så va det bara att ta en powernap för att orka med winnerbäck. kom hem vid 12 och somnade direkt.
i söndags så vet jag inte riktigt vad jag gjorde... men förmodar att jag va hos GB.
nu måndag tisdag & idag så har jag jobbat och varit hos GB. typ..
och nu är jag jättesjuk och nyser som en galning. febern är inte heller så mysig..

juste, 31 oktober skulle jag och GB gått på In flames här i sthlm, men nu ska hon iväg till finland, åland och massa, det datumet. så vi har bokat nya biljetter till göteborg spelningen, så vi ska gå på den där istället den 2 november. najsnajs

blir nog sängen snart, see ya. puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0