my scars remind me that the past is real

kära dagbok.
idag hände det en mycket pinsam sak när Olle Waller var i skolan och pratade om snusk i aulan.
jag kände att jag började bli akut kissnödig. så jag tänkte vara lite smidig och klättra över stolarna istället för att tvinga alla att resa på sig. så när jag precis skulle trycka ifrån med ena benet så att jag kom över stolen, så åkte jag istället ner med det och gav ifrån mig ett verkligen girlygirl ljud. alla vände sig om och glodde, tillochmed OLLE har jag hört från min insider. mina snälla klasskamrater började såklart asgarva, så mitt fräkniga ansikte blev helt JÄTTE rött. så nu har jag gjort min "skämma-ut-mig-debut" på fredrika. ja, det var väldigt pinsamt må jag säga..

ska nu ut med mallan och leka paparazzi i skogen. hon ska vara min nakenmodell i det härliga vårvädret.
SHUUUUEEEZ!

Kommentarer
Postat av: surikaten

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... synd

2008-04-25 @ 22:19:03
URL: http://bockarnabruse.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0