forever young

godmorgon sverige


gårdagens planer blev lite smått ändrade frammåt kvällskvisten men det blev sweet iaf.
först blev det en vin/spelarkväll hos GB, sen ösmo.
mötte upp GB,loppan och tina på vaskos vid 6 för att sen gå hem till sofie sandberg och kröka. vi spelade "med andra ord" ett tag innan vinet började förstöra våra smarta brainiac hjärnor, och allt blev bara flummigt. efter en stund så kom micke, blomman och joel också, men då var det dags att dra vidare. var i ösmo lagom till 12 slaget och början av min och hobbes B-day. träffade väldigt många som jag inte har sett på evigheter, så det var riktigt soft! speciellt att få träffa david igen..
vid halv två var det dags att dra sig mot bussen som går tillbaka mot hooden. 1 timme senare var jag hemma.

idag då
grattis till mig själv!

vill bara tacka jessica för det fina "ja må hon leva" samtalet jag fick inatt. tack gullet, det var en riktigt fin.. eeum haha.. stämma du kom med!
ska snart hoppa in i duschen och fixa mig innan vi ska dra in mot humlan och vänta på matchen.
har verkligen längtat efter att få dela glädjen med familjen,som malin säger, och få skrika för fulla muggar igen!
sen efter det.. ingen aning. men kul ska jag ha iaf.
ha en bra dag everybody!
SHU SHU!

Kommentarer
Postat av: XEMO

grattis emLi 17 e verkligen ett roligt år

2008-04-05 @ 17:02:48
URL: http://bockarnabruse.blogg.se
Postat av: E

tack slajmon.
mjoo.. verkligen!

2008-04-06 @ 15:45:45
URL: http://fuckyoou.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0