alltid oavsett, förevigt djurgården

morgonen igår gick åt pipsvängen, men resten av dagen/kvällen var fucking awesome!
synd bara att man fick se någonting som man verkligen inte vill se, från ens närmsta.

premiären på stadion både för mig och för allsvenskan iår, var också najs. synd bara att malmö fick in ett skitmål..
efter drog vi hem till malin och fortsatte med alkoholen. men slutade rätt tidigt pga utmattning.
nej malin, det va inte så jätte kul att få visa asset för en främmande bil! men vad gör man inte för blåsan..

"men jag är ju hårig. klassas jag som hund då?"


så idag är jag riktigt sliten, lite småhes och jäkligt trött. tack fyllan för blommorna!
och tack malin och ni andra för en sjukt skön födelsedag!
hörs mer imorgon. godnatt / E


Kommentarer
Postat av: Malin

Såå lite så! :)

2008-04-07 @ 16:56:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0