would you go to bed with me?

aah vad jag är trött på falska människor.
speciellt dig, jag trodde att du var en bra person. men jag hade tydligen fel, jävligt fel.
jag tänker inte leka att allt är lugnt och okej, för det är det inte.
glöm att vi ens känner varandra längre, jag vill inte ha nått med dig att göra.
från och med nu är vi lagkamrater och inget mer.
that's all. fuck you

igår så åkte jag till loppan för att plugga och kolla på grey's anatomy. men så blev det inte.
när jag gick där på varpavägen så kommer hon och rambo gåendes, dom skulle ta kvällspromissen.. och jag var då tvungen att följa med.
när vi hade varit ute i snöregnet i en halvimme så ringde johanna och sa att vi skulle komma över till henne och kolla på film, med henne, gustis och fredrik.
så vi gick dit och kollade på Bilar. asskön film det där asså.
alltså inget pluggande, förlåt Kalevi!

see ya later, pöss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0