this is the end of nothing.

måndag, en illamåenade måndag.

det började med att jag råkade försova mig för att jag hade ställt klockan fel. sen när jag väl hade pallrat mig ner till bussen så var det någon som hade spytt (euw!) på den, så alla fick trängas längst fram i bussjäveln. då önskade jag att jag inte stannade kvar under täcket och fortsatt försova mig.. menmen.
sen fortsätter dagen med mattelektionen som sög snopp, men eftersom att jag mådde så illa efter bussturen så räddade min kära mor mig. tur att hon är så förstående ibland!
så 10 i 9 stog hon där utanför skolan i våran kära toyota.
resten av dagen har jag sovit och läst min nya bok som jag köpte igår "alla var där".

22 minuter över 17 mötte jag Empa för att åka in till hovet och kolla på fotbollsgalan med resten av laget.
såklart var Fredrik Ljungberg hetast av alla. dock har han ju ett förnamn som bara en idiot passar i .

menmen , nu ska jag gå å sussa i min nya säng och hoppas att allt är toppen imorgon. godnatt!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag heter fredrik =)

2007-11-12 @ 23:09:11
Postat av: simon

Vafan, nu kan jag inte åka me fredde till idrotten på tisdagar längre..

2007-11-12 @ 23:14:19
Postat av: emelie

stackars dig simon !

2007-11-13 @ 13:12:38
Postat av: Anonym_beundrare

Mycket aggresiv och deprimerande blogg det här..

2007-11-13 @ 17:07:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0