svenska

sitter här på svenskalektionen med en mac i knät och spanar ut över Fredrika och in i naturnördarnas salar. dom ser ut att ha det tråkigt, mycket tråkigt. kanske ser en skymt av issa därinne någonstans.
ska egentligen söka efter grekiska gudar.. men det känns inte så angeläget, sune förstår nog att det är roligare med bloggar och bilddagböcker. hihi

efter lunchen snart ska jag gå på min första eller andra gympalektion på hela terminen. känner mig väldigt duktig som gör det.
ska även framkalla mina bilder senare idag på fotolektionen. men smart som jag är glömde jag min rulle med alla bilder hemma....... så jag får be min älskade mamma att komma och lämna den .
annars blir nog inte lilla stephan glad.

resten av dagen ska jag nog plugga geografi tills desperate börjar. hmm.
Kalevi lät oss (alla utom 2) som inte har gjort provet göra det imorgon istället. snällt av honom!

nej kanske ska börja med dom grekiska gudarna nu.. HAVE A NICE DAY!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0