smoke weed everyday

nu börjar få lite panik på om jag kommer in på fotoinriktiningen.. för det är ju säkert en hel del i 1:an som kommer välja just foto och inte graf, och alla kan ju inte gå där. men det är väl bara att hoppas på det bästa.
bara jag får gå med malindh så är det lugnt. tihi.

by the way så fick vi en fotouppgift idag. vi ska ta bilder som illustrerar ord som typ hotfull och trångt.
man ska "tänka utanför boxen" och gå lite djupare. svårt men kul.
appropå skolan så har jag matteprov imorgon, en arbetsmiljöuppsats att lämna in på fredag och geografiprov på måndag.. så nu vet ni vad jag ska göra resten av veckan.......... hmm.
malin vad sägs om att gå i ide tills vi går ut 3:an?!

menmen nog om skolan. nu väntar jag på att one tree hill ska börja , så att jag har ett skäl till att slippa plugga.haha
senare har vi troligtvis fotbollsträning.. om planen är plogad?! annars måste vi springa till lida fram och tillbaka, men vem fan orkar det liksom?

ha en fortsatt trevlig dag ! pössssssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: malin

Absolut att gå i ide låter som en strålande idé schnuskan ;D

2007-11-15 @ 15:20:33
URL: http://malindh.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0