kung

"tog du dom med storm ikväll- klart som fan jag gör jag är ju kung här i huvudstaden"

ja gårdagen då, helt crazy och helt underbar!
vi köade i ungefär 4 timmar men det var det jävligt värt.
sen när vi kom in så fick vi vänta i typ 1 timme på att förbandet skulle börja spela.
det var 4 tjejer och en kille som sjöng och spelade massa instrument. som typ en såndär stor gitarr eller vad det är.
dom va helt okej , men alla ville ju att lasse skulle komma ut på sen och förtrolla oss med hans härliga röst och braiga låtar!
han sjöng både gamla och några nya låtar från hans nya skiva Daugava.
men det var några låtar som jag saknade , typ tvivel, blåa ögon och röda läppar.
och såklart slutade han med kultlåten kom änglar. orgasm säger jag bara.
 åååh!

tack för en till bra lars winnerbäck kväll johanna!

Kommentarer
Postat av: johanna

tack själv gullunge!

2007-11-23 @ 16:04:40
URL: http://cerox.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0