halsbränna och snuvig näsa.

lördagen var jätte seg. va hemma hela dagen tills jag åkte till felicia  vid 8, för att sen dra vidare till vendelsö med tilda och dom. där va det inte så jätte kul. men kanske hade varit det om man var packad, men det hade jag verkligen ingen lust med.
så vid 12 ringde jag pappa och bad honom hämta mig.

söndag och matchdag.
första innebandymatchen jag spelat på typ 2 år, så det va lite nervöst ibörjan men sen jävlar.
va nära på att göra mål från halva planen men målvakten puttade undan bollen.
5 utvisningar och 3 perioder senare så var matchen över. torsk med 3-1. damn
menmen.
väntar på att maten ska bli klar och sen är det bara att åka ner till tungelsta hallen för att träna igen.

håller på att bli sjuk också, inge bra. så blir nog hemma imorgon.
öh, puss&kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0