du gjorde mig lycklig och förvånad

sitter här och lyssnar på lars winnerbäck och drömmer mig bort till torsdag.
för då är det ännu en gång som vi kommer sitta där i kön och köa i många timmar för att få bra ståplatser. fast nu kommer det dock vara lite kallare än förra gången.
4 dagar kvar tills jag får höra hans hans låtar live igen.
snart. snart.

back till denna tråkiga söndagsförmiddag.
sitter fortfarande i en stor t-shirt, shorts och duntofflorna. orkar inte göra ett shit. 
egentligen måste jag ju plugga inför provet imorgon som jag inte fattar nånting av. help me!
plus att jag har extrauppgiften i foto som inte heller är gjord. eller jo nästan.
så det kanske är som mamma säger, att jag är dålig på att planera. men äh , man kan ju inte vara bäst på allt liksom!
ska träffa felicia och sammanfatta helgen också. men det går före både foto och geografi.

nu har jag inget mer att säga för tillfället. hejdå


Kommentarer
Postat av: johanna

tihi snart va :D

2007-11-18 @ 14:15:03
URL: http://cerox.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0