aldrig mer alkohol (tills nästa helg)

hej.
idag är det lördag, en seg och illamående lördag.
kvällen igår var mycket trevlig faktiskt, träffade många människor som jag inte har träffat på ett tag.
det blev dock lite för mycket alkohol bara.. och det får jag känna av idag. kul
det som förstörde var att du var där, patetiska lilla asshole!! du äcklar mig med ditt "söta" smile och dina blickar.
usch usch!
efter vi hade dragit den gamla godingen jag må han leva för födelsedagsbarnet Maxi , så var det en snubbe som kom fram och strippade för honom i rosa stringkallingar. mycket gulligt av honom faktiskt. 
eftersom jag också vill ha det på min födelsedag, så ska david och patric ställa upp. grr! (hoppas det inte bara var fyllesnack från deras sida)

kan ju bara tala om för allmänheten att det blir en kväll utan alkohol idag. tjingeling sålänge


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0