v.13

kom nyss hem från en liten söt johanna.
var där och kollade på film med henne och marcus. the holiday blev det, och det råkar ju bara vara min älsklingsfilm. hihi
fick reda på av malin att vi har sovmorgon till 12 och idrottsdag resten av onsdagen.. så alltså är jag ledig hela dagen.

juste har inte nämnt att jag + fotbollslaget ska till spanien på påsklovet.
vi ska bo på ett hotell som har pool och planerna precis utanför. stället ligger typ 13 mil från barcelona.
har ju liksom hört att barcelona är "skornas huvudstad" så jag klagar inte.
det va ju lyckat när vi var i holland så det kommer säkert bli ännu bättre den här gången
hoppas jag inte hittar någon snubbe jag blir betuttad i som sist bara.. det var lite jobbigt att säga "farväl" haha
men det är ju ett tag dit, och man vet aldrig vad som händer.

ska sussa nu.
godnatt dudes

Kommentarer
Postat av: johanna

haha du & loppan asså! med era holländare. och låten dom skrev till er, förjävla söta asså. hade inte sosso också nån?

2007-12-12 @ 01:12:03
URL: http://cerox.blogg.se
Postat av: emelie

haha jaa, min redhead va faktiskt ganska söt.
joo men hon ville ju inte ha honom haha

2007-12-12 @ 14:04:43
URL: http://fuckyoou.blogg.se
Postat av: Tina

haha han va inte söt ngn stans! kan langa en bild om du vill ;)

2007-12-13 @ 22:39:57
Postat av: emelie

pfft, du är bara avis ;D

2007-12-14 @ 13:12:16
URL: http://fuckyoou.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0