tredje advent

det är typ en jväla vecka kvar till julafton.. och jag har köpt 1 ända julklapp.
och det känns typ lite små pinsamt . någon annan som känner som jag?!
en annan sak angående julafton.. varför ska man göra samma saker varje år?
allt handlar om dom 3 K:na (kalle käk klappar) som jag och ludde pratade om.
varför inte ändra på traditionerna och skippa kalle en gång eller nått, det är ju samma varje år.
fast han får ju gå ut på krogen .. det får ju dock inte jag. så för honom blir det ju lite förändring. kul jul

det ryktas om att någon är rätt död idag

Kommentarer
Postat av: johanna

jag är värrrrrrrree............

2007-12-16 @ 19:53:48
URL: http://cerox.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0