onsdag och torsdag

onsdagen var en rätt ohändelserik dag.
avslutade min skönhetssömn runt 11, duschade och åkte till skolan för att kolla på när louize plåtade tina & malin i studion, för en juluppgift.

när jag precis hade kommit hem igen ringer min syster och ber mig följa med henne och tuva till handen för att köpa kläder och äta.
och eftersom jag var med malin så blev det såklart taco bar, jag klagar inte för det är liksom en kultgrej med henne. haha
efter det så fick jag skjuts till felicia, där vi spenderade kvällen med att nörda oss vid datan och youtube klipp.
"tommy jag vill ha balle nuuuuuu" aah.

idag då.
försov mig lite halvt och var tvungen att springa till bussen.
fick då reda på att vi hade matteprov idag som jag hade glömt bort totalt.
och det visades på provpappret. great
har svenska nu snart. och då är det prov om grekiska gudar.. öh, det gick inte heller bra. IG i alla ämnen, here I come!

det ryktas om att någon är hungrig som ett luder
ses sen

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0