juldagen

godmorgon folks.

vaknade ur min skönhetssömn av att min mobil ringer.
tittar på klockan och undrar vem fan det är som ringer klockan 10 på morgonen.. jasmina.
"vill du sola med mig? jag tar 20 över bussen"
så var den sömnen borta. det var bara att pallra sig ner till centrum och lägga sig i ett solarium.
men hey, jag blev ju lite brunare iaf. plus att jag fick ännu mer fräknar.. blä
sen gick vi en promenad och bara pratade om allt. hon beättade även om sin tallin resa som hade ägt rum förra helgen. jag vill också supa mig full och ha ett meningslöst fuck i en hytt. sen skulle hon hem och fira sin andra jul med resten av hennes släkt. alltså ännu mer paket för henne.

så ser min morgon ut. såå.. vad händer resten av juldagen då? ööh

PUSS!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0