julafton är överskattat

idag är det "dan före doppardan". alltså är det julafton imorgon. alltså uppersittarkväll med bingolotto ikväll.
noll julkänsla. ingen snö.. inte har jag många julklappar heller.
så i år är det nog tuva som vinner den duellen. snorunge

vaknade imorse av att jag hör en röst i hallen som jag känner väldigt mycket igen. när jag går upp och kollar vem mamma pratar med så står loppan där. hon skulle åka till farsta men kom på att hon hade glömt busskort. och mobil.. så hon fick gå hem till mig och låna telefonen. tur som det var , för jag skulle ju också till farsta centrum och då fick jag ju sällskap. soft.
efter många timmar i helvetet så har jag iaf köpt klart alla julklappar och även hittat en klänning till nyår.

ska nu återvända till soffan, chokladasken och min familj för att vänta på bingolotto. god kväll!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0