höhö

tro det eller ej men jag har gjort det, jag har debuterat i scania rinken.
jag har suttit på läktaren i axa sports center och kollat på kramandes hockeypojkar.
okej jag erkänner, det var inte dom på isen jag kollade efter.. min blick drogs till klacken flera gånger för att söka efter pojkar. trodde jag skulle hitta någon heting men icke sa nicke. men det går flera bussar som mamma brukar säga.
damn, jag har följt en hel ssk match och I liked it. 
det blev iaf en vinst med 7-0 över frölunda. men som sagt, det var bara för att jag och telefonen var med !
sen blev det en tur hem till johanna för lite chips och oc. hihi

btw, jag sviker inte mitt djurgården för en ssk match
godnatt sverige

Kommentarer
Postat av: johanna

woho, en match till och du är helsåld!

du & banantelefonen alltså, oslagbart.

2007-12-21 @ 02:13:57
URL: http://cerox.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0