helg

sista skoldagen då, för måndag tisdag och onsdag räknas inte för då är det ju pyssel tydligen.
vi ska även byta julklappar med varandra och dom får inte kosta mer än 5 kronor.. så vad fan ska man köpa då?!
eller jag har egentligen inte haft någon lektion idag heller så.
för att snacket med stefan tog ju hela bildlektionen.
mamma har ju börjat småkolla efter en kamera till mig och hon är inställd på en nikon d40x så hoppas det blir det.

ska snart gå ner till bussen för att åka upp till donken och äta med johanna, hon bjuder så det är ju klart att jag följer med haha !

det ryktas om att det ska bli drag på nyår
ciao!

Kommentarer
Postat av: Charming man

längtar du till julafton? :)

2007-12-14 @ 13:24:50
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Gustos

Hon längtar efter mig!

2007-12-14 @ 19:17:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0