hejjaghartråkigtsåjaggörenlista

JAG ÄR:
blyg; ibland
smart; jag är smartast...hmm
långsam; nejdå
stressad; ja, det är ju snart jul och noll julklappar. kan man bli mer stressad?
tålmodig; beror på vad jag vill ha
djup; på fyllan ibland
öppen; för det mesta
ärlig; ja, jag säger vad jag tycker
positiv; ja, men inte när jag är hungrig
rolig; har mina stunder
ansvarsfull; eeh.. asså.. hmm

JAG HAR;
svikit en kompis;
ja, tyvärr
förlorat en bästa vän; glidit ifrån mer
sagt att jag älskar en kompis; javisst
sovit med en killkompis; yes
sovit med en tjejkompis; haha jaa
pussat en av samma kön; ja
slagit en kompis; felicia några gånger haha
en kompis som vet allt; inte bara en
berättat hemligheter; jo

JAG HAR;
blivit sårad; eeh ja
haft stadigt förhållande; det var inte så seriöst
krossat någons hjärta; inte vad jag vet
gett någon ditt hjärta; typ
"playat"; tycker jag inte
sagt att jag älskar någon och menat det; ja
sagt att jag älskar någon, och ljugit; nej

FAVORIT;
låt just nu; maria mena - you're the only one
pryl just nu; mr. big and black
film just nu; hmm
bok just nu; har ingen just nu
lärare i skolan; kalevi
plats; min säng


JAG HAR;
sytt; en "joppe" i 5:an
opererat mig; ja
cyklat omkull; ja, men det har väl alla?
sjungit i duschen; jaa, ibland så högt att mina grannar har hört
hoppat bungyjump; nej men vill
fobi för något; småkryp är äckligt
varit på begravning; farmor och farfar
sagt att jag hatar någon; jaa!


LIVET;
rött eller blått; rött
skriva eller tala; skriva
vatten eller cola; vatten, cola är snuskigt nuförtiden
nagelbitare; har varit
mobil eller mp3; mobil med mp3
snygg eller charmig; snygg och charmig
lösgodis eller choklad; lösgodis
frukt eller grönsak; frukt
film eller serie; serie
festa eller softa; beror på vilket humör jag är på
sommar eller vinter; både och
fredag eller lördag; fredag helt klart
ljus eller lampa; ljus
kärlek eller vänskap; vänskap, kärlek är överskattat
bio eller hemmakväll; bio

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0