friends with benefits

" It's hard to face, but the fact remains that this is nothing new "

hej kära dagbok.
bloggade inget igår, så jag får väl lov att göra det idag.
dagen började med att jag försov mig så jag missade 09.05 bussen. och med det menas att jag kom 13 min försent och fick frånvaro. man måste komma högst 12 min försent om man ska få närvaro. äckelgubbe.
sen hade vi bild, jag och mallan gjorde som vanligt inget.. förän vi skulle rita av åsa.
lars-ove ville hellre att hon skulle vara naken. usch och fy sa vi.
men det är väl ändå lite kul att han tänder på små lammkött som oss haha.
vid 12 typ så åkte jag till sofie och åt upp hälften av hennes mackor.
sen begav vi oss till hanveden för att kolla på amatörhockey. john var väldigt söt i sina röda hockeybyxor och gul hjälm. hihi
fick skjuts av fredrik tillbaka till sofie. senare åkte jag, sofie och tina hem till mig för att käka och fixa oss lite.. vi skulle ju till heta micke (sorry tina) höhö.
vid 10 så var vi där med två flaskor sprit och mycket groggvirke. kvällen var räddad.
så in på småtimmarna var jag rätt wasted. minnesluckor finns, men kvällen var nog rätt lyckad.

idag då. vaknade vid halv 1 av att sofie ringde och väckte mig.
pallrade mig sen upp för att göra nått åt min vätskesökande mun och min huvudvärk.
åkte sedan med mamma till farsta för att kolla efter skor, och såklart när jag hittade några så fanns dom inte i min storlek. typiskt eller vad?
och nu sitter jag här och längtar efter att få mätta min hungriga mage.
har inga speciella planer för ikväll men hoppas på nått kul.

ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0