folk slutar aldrig att förvåna en

jag hatar verkligen måndagar. för det första så kommer jag aldrig upp i tid för att jag är så hemskt jävla trött. sen så är det en lång dag och vi har text med häxan med stort H.
så jag var hemma idag..
kunde inte somna förrns 3 inatt, för att alla jävla tankar och frågor kom upp i mitt huvud. försvinn bara!
varför kan inget vara bra? jag tänker inte vänta hela livet på att du ska veta vad du vill, det funkar inte.
men jag saknar dig och din närhet otroligt mycket. fan.
så mamma ringde till skolan och sa att jag hade feber, tack snälla mamma.

var på bio igår. med massa par och brolin och john. det var iaf skönt att inte vara ensam singel haha.
vi såg Guldkompassen, en helt okej film.. men med ett jävligt dåligt slut tyvärr.

ska snart gå ner till centrum och möta louize för att sola.
känner att jag behöver prata av mig lite.
kanske skriver något senare. pössss


Kommentarer
Postat av: malin

Du slipper inte häxan, vi flyttade lektionen tills imorgon.Snällt va?;) Mohahaha!

2007-12-10 @ 21:10:11
Postat av: emelie

:O när har vi den lektionen isåfall?

2007-12-10 @ 21:50:47
URL: http://fuckyoou.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0