eum ja

"jag ska bli alkolist när jag blir stor" bra framtid GB!

en "hård vecka" med 2 prov har gått av stapeln så jag förtjänar faktiskt en skön helg med massa kul.
en skön powernap och massa snuvpapper senare var det dags att göra mig iordning för en reunion med mina old classmates hos josefine.
såklart missade jag halv7 bussen ner till tungelsta så jag fick lite skäll av min kära vän mika som tycker att jag alltid är så seg och missar bussen. (I can't help it!) så min kära moder var tvungen att skjutsa ner mig i superbilen så att jag inte blev så jätte sen.
vi fick någon god kycklinggryta som förrätt och en väldigt god kladdkaka med hallon och grädde till efterrätt.
och damn vad jag har saknat allt prat om sex och killar med dom. det är alltid massa nya smaskiga detaljer som dyker upp.

sen var det dags att dra sig vidare till tina och sen vidare upp till johanna.
där blev det singstar med henne,GB,tina,MICKE,gustis,hampus och alkohol.
var tvungen att dra mig hem tidigt för att vara pigg till matchen mot nynäs imorgon.
wish us good luck!

det ryktas om att någon är lite småsöt hihi
godnatt

Kommentarer
Postat av: simOn

ryktas o ryktas, är ju en välkänd fakta.

2007-12-15 @ 19:44:47

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0