EN TAGGAD LÖRDAG

hej.
det har varit dåligt med update här asså. soooorrrrryyyyy
men det har inte hänt så mycket, en vanlig skoldag igår och sen resten av dagen var jag hos louize.
det var även johanna och tina. blev en besviken idolkväll när bimbon marie picasso vann. helvete
menmen.

idag då.
cupen gick väl sådär. men eftersom vi spelade mot division 3 lag så var vi rätt duktiga.
lite surt var det dock när vi spelade mot nynäs. höll en jämn match hela tiden tills det var typ 1 minut kvar, då fick dom in ett skitmål.

ska snart ner till tina & malin för att fixa iordning deras hem för GB's födelsedagsparty. hihi!
hoppas SNYGGMICKE( till ER som inte förstår så är det ironi och skämt ) och dom andra kommer.
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: simon

"snyggmicke" (japaneseboy) ska på krogen juuuu egdaaaa hahaaaaaa.. emelie du e så sexig var tvungen o skriva av mej bara:)

2007-12-08 @ 17:56:22
Postat av: emelie

haha okej , vilken micke var det då som var hos tina och malin? hahaha ÄÄÄGD

2007-12-09 @ 17:24:36
URL: http://fuckyoou.blogg.se
Postat av: johanna

det var "den andra micke". det kanske finns en snäll och en dum.. då var det nog den dumma som var på krogen i så fall.

2007-12-09 @ 17:31:50
URL: http://cerox.blogg.se
Postat av: emelie

aah, så var det nog . för jag såg ingen dum micke igår :)

2007-12-09 @ 17:39:32
URL: http://fuckyoou.blogg.se
Postat av: simOn

Vad är det för hippiesnack Johanna? du e ju helt bakom flödet.... ^^,

2007-12-10 @ 21:45:01
Postat av: micke

känns som en viss xemo (mouseboy) är lite sotis för emelie vill ha mig istället för han? :O.. jag älskar ju faktiskt emelie..

2007-12-12 @ 18:45:34
Postat av: emelie

jaaa ellerhur ;O det måste ju vara så asså
men vafan, det finns ju lite till alla haha
jag älskar dig med micke....

2007-12-13 @ 10:35:38
Postat av: Tina

Men jahaja! här ser man! vilken tur att jag egentligen är flata och vill ha Soffan, micke är ju bara en täckmantel :P

2007-12-13 @ 22:46:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0