blåslagen av en fjolla

och jag som trodde att jag slapp textlektionen igår, men fan heller. den blev flyttad till idag istället, så jag sitter nu här och ska skriva om törnrosa och prins carl philip men har ingen stor lust med det eftersom att jag är tvungen att skriva om allting för att allt försvann.. eller ah, 3 rader men ändå.

kan bara meddela sveriges befolkning att det inte är min dag idag. för det första blir jag slagen av malin och lär ju få massa blåmärken efter hennes bamsenävar och för det andra så är inte min hälsa på topp. ont i kroppen och huvudvärk är inte det bästa liksom. but hey, livet går vidare .

väntar nu på att få sluta denna hemska lektion.
btw så ryktas det om att någon fick sig ett ligg ihelgen, grattis!
hej då folket

Kommentarer
Postat av: simOn

Fan då slemmeli, vi skulle ju hålla tyst om vår lilla 6y time :$ :(

2007-12-12 @ 14:35:06
Postat av: emelie

sorry slajmon (a) jag ska gottgöra dig på något sätt! ;)

2007-12-13 @ 10:53:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0