a pathetic thing called you

dagens match blev en vinst med 5-1. jävligt najs att få slå nynäs i någonting iaf. haha
sen en snabbis hem och duscha och fixa mig,tog sen bussen ner till tungelsta och vaskos för att smälla i mig en pizza med tina och GB eftersom jag var ensam hemma så blev det något "lätt". och sen är ju vaskos som mitt andra hem och pizzabagarna mina andraföräldrar, vaskos har ju följt mitt liv genom tiderna. från 3 års åldern tills nu.
men nog om pizza och barndom.

sen blev det ännu en kväll med vingeldricka och singstar.
först var det bara vi tjejer, sen vid 1 tiden nu någon gång så kom brolin,micke,gurre och joel in genom dörren hos familjen helgesson-strandh.
hör fortfarande sjungande röster där nere i källaren.. att dom aldrig ger upp! haha
tror brollan har slagit alla i sjungstjärn spelet. tillochmed MICKE förlorade.
ska nog snart lämna dom glada människorna och gå och lägga mig i johannas pärons säng. sen kommer väl jessica också, om hon inte sover hos gustis..
tror faktiskt att hampus dök upp nu också. eum

det ryktas om att många är fulla just nu
hejsvejs


Kommentarer
Postat av: simOn

jag vet vem du är kär i!! du nämnde att någon var lite småsöt å då tänker jag såhär jag är jättesöt å det vet alla så de måste va nån annan o eftersom hampus namn är i fet stil så hajjar man! smart jag är va?! Emelie and Hampus sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G. !!!!!

2007-12-16 @ 15:57:11
Postat av: johanna

alla namn är ju med fet stil!!!

2007-12-16 @ 17:14:44
URL: http://cerox.blogg.se
Postat av: emelie

haha du är såååå blåst gubben , när ska du förstå att det är du som är söt och att alla namn har fet stil..
but hey, jag kan ju inte ljuga om att hampus inte är söt liksom .

2007-12-16 @ 17:57:58
URL: http://fuckyoou.blogg.se
Postat av: micke

Emelie and Hampus sitting in a tree F-U-C-K-I-N-G skare ju va pappskalle. btw så ere mig hon är kär i Xemo. duvet "snyggmicke". behöver jag säga mer?

2007-12-16 @ 18:04:13
Postat av: emelie

ELLERHUR, varför kan ingen förstå det ?!

2007-12-16 @ 18:42:36
URL: http://fuckyoou.blogg.se
Postat av: johanna

eller varför inte S-U-C-K-I-N-G???????

2007-12-16 @ 18:44:41
URL: http://cerox.blogg.se
Postat av: simOn

Johanna alla namn var inte feta när jag kommenterade...... så fuck off och micke du har fel som vanligt. japaneseboy

2007-12-16 @ 19:02:06
Postat av: micke

tycker mr mousseboy ska lugna ner sig aså. ska vi dra det här me att du är avis nu igen? jo men sant johanna. hört att du gjort en del sånt så får fan bli S-U-C-K-I-N-G :O haha

2007-12-18 @ 15:25:20
Postat av: simOn

Mm har också hört de där att johanna hade 4 snoppar i munnen samtidigt och ingen av snopparna var min så nu bojkottar jag henne.. (u)

2007-12-18 @ 22:34:44
Postat av: emelie

nu tycker jag att ni börjar bli lite fula i munnen här!
jag lider med dig slajmon

2007-12-18 @ 22:41:08
URL: http://fuckyoou.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0